New in #53

Ahojte, tak jak jste si užily (nebo spíš přežily) Velikonoce? Já byla vymrskána jen od 4 koledníků, ale teda od Toma to bolelo úplně nejvíc :D Dnes se mi podařilo si vzít ty nejhorší boty do deště, tak jsem chodila s promáčenýma špičkama, ach jo. Přidala jsem spoustu věcí na votočvohoz, tak se určitě mrkněte - jsou to hlavně sukně a šaty na jaro/léto. V dnešním článku vám ukážu pár nových věcí (znáte to, aby mě nepokakal velikonoční beránek), ve čtvrtek se těšte na video spotřebováno a v pátek bude speciální článek u příležitosti 3. narozenin blogu - stay tuned :)


To nejúžasnější pyžámko, z Lidlu za 199Kč. Miluju puntíky a líbí se mi i ta merunková barva!
Sekáčový úlovek - pruhovaný kardigan Cubus za 65Kč
Puntíkatá košile, kterou jsem objednávala z ebay a kterou už jste viděli ve videu s brandnooz boxem. Nicméně měla vypadat trochu jinak (můžete mrknout tady), takže se mi zas tak nelíbí a možná ji pošlu dál... Vyšla mě na cca 140Kč.
Další věc z ebay, náhradní náplně do kleštiček na řasy - je jich tam 8 a stálo to cca 19Kč, neber to :D Tohle mi vydrží snad celý život, zas tak často ty gumy v kleštičkách neměním. Kupovala jsem TADY, bohužel nemůžete ovlivnit, jakou barvu vám pošlou, já měla štěstí na bílou :)
A nějaká ta kosmetika! Byla jsem omrknout novou Teta drogerii, kterou předělávali, a našla jsem tam tuhle masku od Gliss Kur za 49Kč (sleva ze 119Kč) - neber to, ještě, když tam byla poslední. A k nákupu jsem ještě dostala zdarma sprchový gel (nějaký jasmínový, proč ne). Tužku od Essence jsem sháněla už pěkně dlouho, konečně se mi poštěstilo, ted ji používám každý den na projasnění water line, stála 55Kč. A potom mi přišly nějaké vzorečky od značky Guy de On, kterou jsem doposud vůbec neznala. Takže je postupně vyzkouším a uvidím!
A od Guy de On nepřišly jen vzorečky, ale taky tento bahenní sprchový gel, o kterém brzo uslyšíte v recenzi. Funguje to jako scrub, takže se to může používat max 2× týdně, nicméně zatím to vypadá, že mi scrub pomůže s pupínkama na zádech :) Uvidíme! No a masku od Garnier mám už podruhé, psala jsem na ni recenzi, vyhovuje mi. Zrovna byla v Rossmannu za 36Kč, tak jsem ji vzala.

A na vás směřuje moje klasická otázka - co z mých nových věcí se vám líbí a čím jste si udělali radost vy? :)

22 komentářů

  1. to pyžamko je veľmi pekné,tiež mám jedno podobné z lidlu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pyžámko v broskvové (nebo je to lososová? :D) barvě je naprosto nádherné a rozkošné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Broskvová, merunková, lososová - whatever :D Děkuju, taky jsem z něj unešená!

      Vymazat
  3. Po tom pyžamu se asi zajdu mrknout, vypadá naprosto krásně!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej pyžamko je krásne! Majú ho aj v iných farbách? Brala by som také tyrkysové ! :)
    A bodkovaná košeľa je tiež rozkošná, ja mám podobnú objednanú, tak hádam bude podľa mojich predstáv. Objednávanie cez net má svoje nevýhody, no :/

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ho právě v tyrkysové, akorát to už nemá puntíčky na kalhotech, proto jsem ho brala v téhle merunkové :)
      Já zatím vždy byla mega spokojená, poprvé se mi stalo, že věc vypadala jinak než na fotkách. Škoda no.. Snad budeš mít větší štěstí ;)

      Vymazat
  5. pyžamo se mi moc zalíbilo:) Je krásné,:) A maska od gliis kur,vypadá taky skvěle:)!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám z Lidlu 2 pyžama a jsem s nima strašně spokojená :) - kvalita super a 200 Kč za jedno - bomba :). No mě vymrskalo kluků 5 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super New In , to pyžamo je krásne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pyžamko je rozkošné :) Ty jo do sekáče bych se měla taky jít podívat :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To pyžamo vypadá parádně! :) Miluju puntíky :D Dlouho jsem nebyla v Tetě drogerii, asi se tam zajdu taky mrknout, jelikož pořád čtu, že tam je na něco sleva :D

    OdpovědětVymazat
  10. to pyžámko vypadá roztomile :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Možná, kdyby sis s tou košili trochu pohrála (diy atp.) možná by se ti i zalíbila. :-) Je škoda posílat ji jen tak dál, vzor není vůbec špatný. ;-) Co se týče bot, tak jsem měla taky štěstí, jela jsem vystupovat se sborkem a baleríny se mi maximálně promáčely. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak nevím, co bych na ní mohla změnit, aby se mi zalíbila. Mně se totiž nelíbí, když jsou ty puntíky tak velký a tak u sebe :( Měly být menší a dál od sebe no.. Jinak s těma botama jsem asi dnes nebyla sama, zítra pokud bude pršet, nasazuju gumáky :D

      Vymazat
  12. V Lidlu mají nádherná pyžámka :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To pyzamko je naprosto parádní. Podobné musim taky ulovit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jak se ti vždycky podaří na E-bay najít tak super kousky? Hledáš, dokud nenajdeš, nebo máš nějakou zaručenou radu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě ano. Většinou tam jdu s nějakou představou, zadám si třeba "polka dot shirt" a hledám, dokud nenajdu nejlevnější kousek, který se mi bude líbit. Jo a ještě si naboku zaškrtnu free shipping a new without tags ;)

      Vymazat
  15. Hrozně se mi líbí to pyžamko :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, v jakým sekáči nakupuješ? Pokud nalupuješ v Brně teda :-) ? Jinak to pyžamko je opravdu boží B-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel v Brně jsem ještě nenatrefila na ten správný sekáč :( Mám jeden oblíbený v Kroměříži :)

      Vymazat
  17. Pekné vecičky :) To pyžamko vyzerá naozaj chutne :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za každý komentář :)