High wasted & colorful

Ahojte! Poslední dobou mi připadá, jako bych žila skoro jenom blogem. Fotím všechno možné, recenze, líčení, včera mi přišel poslední balíček, na který jsem čekala, takže se těšte i na new in. Videa taky točím nějak častěji než normálně, dneska mi má přijít brandnooz box, takže budu točit znovu :) Doufám, že se na všechno těšíte! Dnes jedu do Brna, jen na otočku, vyzvednout si kartu k eurovému účtu v bance. A když už tam budu, tak se uvidím s kamarádkama, takže super :) A jak se máte vy?

















Šortky - secondhand (Levis), tričko - shirtinator.sk, sandálky - F&F, kabelka - Sinsay, náramek - Stradivarius

Dlouho jsem vymýšlela, jak tyto výrazné šortky zkombinovat, aby to vypadalo dobře. Napadaly mě spíše takové rebelské kombinace, nakonec jsem si vzpomněla na toto boží tričko, vzala k tomu sandálky a kabelku, aby to vypadalo elegantně a bylo :) Přítel mi nafotil krásné fotky (pořád se zlepšuje, šikulka) a já vám je dnes ukážu. Jsem zvědavá na vaše názory, jak se vám outfit bude líbit. Já se do těch šortek totiž zamilovala :) I když tím, že mají 5 knoflíků až k rozkroku, mi dělají tak trochu něco, co nemám :D

25 komentářů

  1. Krásný oufit, ty šortky se mi líbí moc :) No mě přijde, že mi spousta šortek dělá to, co nemám :D :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto všelijaké farebné kraťasky majú teraz v Terranove a mám ch tam už viacero vyhliadnutých a neviem sa stále rozhodnuť ktoré :) inak moc pekné, tričko sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký outfit a krásné vlasy :) Ty šortky sis dělala sama? :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, nene, objevila jsem je v brněnském sekáči :)

      Vymazat
  4. hehe ,, víš co znamená (italsky) to slovo na tvém triku??:D Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Italsky je to "merda" myslím, tohle je francouzsky :) A jasně, že vím, nejsem ten člověk, kterej by si kupoval trička s nápisy, aniž by věděl, co to znamená - to úplně nesnáším :D Tohle tričko jsem si navrhovala sama a hrozně se mi ta věta líbí!

      Vymazat
    2. aha..:D tak to jo ;) Z.

      Vymazat
  5. já bych k tomu zvolila jiné doplňky ty černé mi k tomu celku nesedí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zvolila černé k tomu černému nápisu na tričku, ale chápu, že se ti to nemusí líbit. Díky za názor :)

      Vymazat
  6. Krat'asy nejsou můj styl, ale jinak moc hezký fotky, přítel se hodně zlepšuje a je to na kvalitě fotek poznat. :) I ty děláš třeba velmi neobvyklé pózy, které vypadají velmi dobře např. ta s nohama dopředu a hlava natočená dozadu - zajímavá fotka, rozhodně lepší než se fotit trapně s překříženejma nohama jak to dělá 90% blogerského světa. :)
    A taky mně příjde, že každá fotka je úplně jiná, rozhodně jdeš dobrou cestou a ne s davem jako ostatní! Palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, děkuji za velmi krásný komentář, který mě zahřál u srdíčka :)

      Vymazat
  7. ty kraťasy jsou super, já naopak ty klučičí zapínání na knoflíky miluju i na svých džínách :D a k fotkám: není, co vytknout, jsou moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kraťase vypadají úžasně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. tie gate su perfektne! a na brandoozbox (ci ako sa to pise) som zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kraťasy zrovna nejsou můj šálek kávy, ale v kombinaci s tím tričkem a doplňky to vypadá celkem fajn :)
    chickflickcherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mockrát děkuju za milé komentáře, kouzlíte mi úsměv na tváři :)

    OdpovědětVymazat
  12. abych nekomentovala to co ostatní, mě se líbí doplňky :) kabelka, botky a tričko je prostě boží

    OdpovědětVymazat
  13. Máš hezký nohy, tak je ukazuj častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to mi snad ještě nikdo nenapsal, vždycky tu jsou anonymní komentáře, že mám tlustá stehna :D
      Děkuji moc, Klárko!

      Vymazat
  14. nohy máš fakt dost dobrý, Ani! :) jen mi přijde jako by Ti ty šortky byly trochu větší, moc Ti nesedí v oblasti rozkroku, vypadá to zvláštně :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou mi malinko větší, právě to píšu na konci článku, že mi dělají něco, co nemám :D

      Vymazat
  15. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za každý komentář :)