28/2/2015

Zdravím všechny své milé čtenáře a vítám vás u posledního článku v měsíci únoru. To to letí, na mě dopadá časový press z vymýšlení bakalářky (vážně, proč to po nás chtějí už na konci druháku, jsem z toho hotová), ale jakožto prokrastinátor to úspěšně odsouvám. Dnes večer mě čeká narozeninová oslava kamarádky, tak už se těším, že zase přijdu na jiné myšlenky. Jinak jsem pro vás natočila video se spotřebovanými produkty, tak se na něj v průběhu týdne můžete těšit. A čeká vás toho i spoustu dalšího, takže sledujte můj blog a díky, že jste tady se mnou a pro mě <3


Tuhle fotogenickou krásku už jste mohli vidět v new in článku a objeví se tu na ni i recenze. / Jaro ve Vaňkovce a jakási relaxační zahrádka, moc se mi to líbí!
 Ranní smoothie a chlupaté ponožky, to je pohoda :) / Horká čokoládka s mini marshmallows, velká dobrota. P.S.: Marshmallows jsou z Tigeru, seženete i v Marks&Spencer, ale teda v tom brněnském jsem je tam nenašla :(
 Hostina V Melounovém cukru, ještě následovaly dortíky, které má na instagramu Tom (pokud ho chcete sledovat, tak @tomas_pekar), a jejich domácí limonády. Cukřík je prostě nejlepší! / Cesta do Budapešti, cappuccino a film Gravitace. No, nevím, moc mě to nezaujalo.
 Oblíbený citát v kavárně v Budapešti, kterou jsme si zamilovali a za náš kratičký pobyt tam byli dvakrát. Doporučujeme Ahoy café :) / Pohoda s pivkem u seriálu Bron, který taky doporučuju všema deseti a uslyšíte o něm ve videu s oblíbenci.
 Selfie před budapeštským parlamentem. / Lahodná horká čokoládka v již zmíněné kavárně, takto jsme zakončili náš úžasný prodloužený víkend :)
 Dáreček k Valentýnu od Tomáška - šampuk z Lushe - a lak na nehty od NYC, oboje už jste viděli v new in postu. / Moje zlato z Erasmu přijelo do Brna, viděly jsme se krátce, ale stálo to za to a já už se těším na příště, třeba do Prahy :) <3
Nejštastnější jsem, když mi někdo přinese kytičku, a ještě k tomu tulipány. No jo, to je tak, když všude po instagramu jsou fotky tulipánů a vy o nich mluvíte tak dlouho, až vám je váš muž donese. Děkuju :* / Rimmel poslal novinky k testování, a že toho je! Pudr, brow kit, balzám na rty a dvě řasenky. Jak to tak vypadá, čeká vás spousta recenzí.

A tohle bylo v podstatě mé instagramové shrnutí února. Kdo mě ještě nesleduje, tak @dazzliciouscoconut a vy mi napište vaše instagramy, ráda se mrknu. Mějte krásný víkend :)

10 komentářů

  1. ahooj:) začala sem te sledovat teprve nedávno, ale tvé články a videa jsem si už stihla moooc oblibit:)
    ta zahrádka je super nápad,taky se mi moc líbí:)
    těším se na další video!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tedy já mockrát děkuju za takový krásný komentář, udělal mi velkou radost :) A to jsi byla ty, co mě dneska potkala, že? Podle jména na asku a tady :)

      Vymazat
  2. Ahoj :-) Těším se na tu recenzi tvářenky, doufám, že se tu brzy objeví.. Je krásná a zvažuji, že si ji také pořídím :) A jako ta horká čokoláda? Tomu se fakt říká tečka na závěr! :-))) Měj se hezky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sice tvářenku používám krátce, ale myslím, že už na ni názor nezměním, takže recenzi plánuju opravdu brzy :)

      Vymazat
  3. Jak jsem uviděla tu horkou čokoládu, hned jsem na ni dostala chuť :-) A tvářenka vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky. Budapešť je krásná. :)
    Čokoláda vypadá moc dobře, až jsem na ni dostala chuť. Na instagramu mi najdeš po @stylebyveronika. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasne fotky, tesim se na recenze.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tulipánky jsou krásné! stejně tak srdíčková tvářenka :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ta čokoláda vypadá božsky, úplně mám na ní chuť, ach jo :D A tulipány jsou krásné a tvůj muž zasluhuje pochvalu ;)
    A novinek od Rimmelu je vážně dost, už se těším na recenze :)
    Na Instagramu jsem jako _nicol_h :)

    OdpovědětVymazat
  8. Budapešť musela být skvělá :) moc Ti to sluší, kočko! moc se těším na recenze novinek od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za každý komentář :)